Loyaliteitsloterijen

1)       Stimuleren klantentrouw
2)       Opschonen database
3)       Verrijken database
4)       Klanten werven

Dit 4-in-1 concept is een schot in de roos. U investeert in een duurzame klantrelatie én een waardevolle database.
Uw klanten kunnen gratis mee doen aan deze spectaculaire online actie en maken kans op fantastische prijzen. Het is belangrijk om onderscheid te maken tussen uw klanten en uw beste klanten. Met dit concept kunt u uw belangrijkste klanten het beste belonen. We maken een koppeling met uw (kopie) database, schonen deze op en vullen deze aan met algemene gegevens, zoals emailadres. Daarbij verrijken we uw database door het stellen van belangrijke vragen. Met deze waardevolle klantinformatie kunt u uw marketing effectiever inzetten en beter inspelen op de behoefte van uw klanten. Tot slot kan er een member-gets-member actie aan gekoppeld worden; de beste reclame is mond-tot-mond reclame.

U kunt er voor kiezen om het basisconcept (in de look & feel van uw merk/organisatie) in te zetten of om deze nog verder uit te bouwen naar uw wensen en budget. Zo maken we voor u een actie op maat. Alles is mogelijk!

Maak gebruik van onze expertise! Wij organiseren
de actie volgens de Gedragscode Promotionele Kansspelen. Wij regelen deze online actie van A tot Z. Van concept tot uitvoering kunt u dus op ons rekenen. En dat is uniek!

Meer weten?

Vul hieronder uw gegevens in.



  • Rain Concepts heeft een groot netwerk en kan snel schakelen! Ze verzorgen de invulling van diverse voordeelacties voor ons. Ze zijn creatief en denken mee!

    Marjolein Verhoef - AKN Programmabladen
  • Wij zijn zeer tevreden over alle acties die zij onze klanten bieden

    Ivo Hulsebos, Marketing Manager Homesafety
  • Rain Concepts bedenkt zowel kortlopende als permanente acties die passen bij de identiteit van Vereniging Eigen Huis.

    Ans Snijder – Alliantiemanager - Vereniging Eigen Huis

ONZE KLANTEN