Cases

Suzuki

mijnsuzuki.nl Suzuki wilde haar 100 jarig bestaan vieren en tegelijkertijd mijnsuzuki.nl introducteren.

We hebben de loyaliteisloterij opgezet voor Suzuki, maar niet binnen de gebruikelijke actiewebsite die wij customizen voor klanten. Omdat naast het vieren van het 100 jarig bestaan ook de introductie van mijnsuzuki.nl een speerpunt was hebben wij deze geïntegreerd binnen mijnsuzuki.nl. Op de homepage wordt een teaser getoond, na inloggen komt de klant op de actiewebsite. De intentie is om deze actie 2 per jaar op te zetten voor Suzuki klanten.

Vraag vrijblijvend een offerte aan!

Vul hieronder uw gegevens in.
  • Purple Proof zit kort op de bal en heeft duidelijke focus in het bieden van oplossingen in het kader van loyaliteit. Meedenken en adviseren om de klant te raken in wat je doet doen ze zeer goed. Het gaat om betrokkenheid en commitment en dat stralen ze uit!

    Hilko Roozenbeek – Coördinator Marketing Intelligence - SUZUKI

ONZE KLANTEN