Cases

Vereniging Eigen Huis

Maandelijkse ledenvoordeelacties voor ledenbehoud Het waardevoller maken van het lidmaatschap door het bieden van ledenvoordeelacties.

Hoe maak je het lidmaatschap van de grootste consumentenvereniging van huizenbezitters voor eigenwoningbezitters nog waardevoller. Wij hebben jarenlang elke maand de ledenvoordeelacties opgezet. Deze acties maken het lidmaatschap waardevoller en dragen hierdoor bij aan ledenbehoud. We hebben rekening gehouden me de juiste mix van kortlopende en langlopende acties passend bij de identiteit van de organisatie. De acties worden gecommuniceerd in Eigen Huis Magazine (oplage 685.000), de website (gemiddeld 200.000 bezoekers per maand) en de e-nieuwsbrief (oplage 95.000).

Vraag vrijblijvend een offerte aan!

Vul hieronder uw gegevens in.
  • Purple Proof bedenkt zowel kortlopende als permanente acties die passen bij de identiteit van Vereniging Eigen Huis. In deze laatste categorie valt bijvoorbeeld de Vereniging Eigen Huis-verhuisdoos die speciaal voor ons is ontwikkeld. Leden kunnen deze zeer voordelig via de website bestellen. Voor ons is het een extra promotie, want we verkopen nu verhuisdozen met ons eigen logo

    Ans Snijder – Alliantiemanager - Vereniging Eigen Huis

ONZE KLANTEN