Cases

Homesafety

Klantvoordeelacties Binnen het loyaliteitsprogramma speelden ook de maandelijkse klantvoordeelacties een belangrijke rol

We zijn begonnen met een onderzoek onder klanten; welke acties vinden ze passen bij HomeSafety en waarvoor zouden ze uit hun stoel komen. Hier zijn we op in gaan spelen met diverse actie voor in de nieuwsbrief en in hun webshop. Vooraf hebben we hier doelstellingen aangekoppeld en achteraf hebben we geëvalueerd. We hebben gezocht naar de juiste mix van de aanbiedingen die het abonnement waardevoller konden maken. Dit kan bijvoorbeeld korting zijn op een fietsalarm tot een diner in restaurant ‘De Librije’ (voormalige gevangenis).

Vraag vrijblijvend een offerte aan!

Vul hieronder uw gegevens in.
  • Wij hebben Purple Proof ingeschakeld om een loyaliteitsprogramma op te zetten. Wij zijn zeer tevreden over alle acties die zij onze klanten bieden, de frequentie hiervan en de wijze waarop ze met ons meedenken over de klantbeleving en het bieden van toegevoegde waarde.

    Ivo Hulsebos, Marketing Manager Homesafety

ONZE KLANTEN