Cases

Homesafety

Loyaliteitsloterij Het opzetten van een loyaliteitsprogramma; het bieden van voordeel gedurende een aantal jaren gericht op de bestaande klanten en opschonen en verrijken database.

We hebben een strategisch plan gemaakt om gedurende 3 jaar de loyaliteitsloterij in te zetten voor klantloyaliteit. Naast het bieden van een spectaculaire actie kan HomeSafty hiermee de database opschonen en verrijken. Met deze informatie kan HomeSafety de klant beter leren kennen in inspelen om wensen en behoefte. We hebben ervoor gekozen deze actiewebsite 3 keer per jaar in een ‘kleine’ variant aan te bieden en dan het jaar af te sluiten met een ‘grote’ variant en uiteraard een spectaculaire prijzenpot. Van A tot Z hebben wij deze acties opgezet steeds weer met een verrassen element. De ene keer kwam de uitnodiging voor deelname via een vakantiekaart (DM-actie) de andere keer vonden klanten een krascode in het relatiemagazine. Telkens weer maakte klanten kans om mooie prijzen  met hun klantnummer. De prijzen die te winen zijn hebben een link met HomeSafety, dus veiligheid. Dit kan een alarm voor de fiets zijn tot een dinner in restaurant ‘De Librije’ (voormalige gevangenis). Het aantal deelnemers heeft zowel onze verwachting als die van HomeSafety overtroffen. Doordoor hebben we de database op kunnen schonen en verrijken met waardevolle klantgegevens.  Op basis van deze gegevens hebben we diverse vervolg marketingacties hebben opgezet; zoals member-gets-member en cross-selling / up-selling van diverse diensten van Homesafety.

Vraag vrijblijvend een offerte aan!

Vul hieronder uw gegevens in.
  • Wij hebben Purple Proof ingeschakeld om een loyaliteitsprogramma op te zetten. Wij zijn zeer tevreden over alle acties die zij onze klanten bieden, de frequentie hiervan en de wijze waarop ze met ons meedenken over de klantbeleving en het bieden van toegevoegde waarde.

    Ivo Hulsebos, Marketing Manager Homesafety

ONZE KLANTEN